Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Masz pytania? Zadzwoń: +48 503 305 561
Koszyk - 0.00 
couponslay

Najpierw zadbaj o siebie

Twoja odporność psychiczna, twoje emocje, poczucie humoru to są zasoby wpływające na to czy podejmujesz dobre decyzje, jak kierujesz swoim życiem, jak wpływasz na otoczenie oraz… w jaki sposób funkcjonujesz w związku. Jeśli stoisz przed faktem dokonania zmian, bo to jak jest nie przynosi ci satysfakcji, to nie bierz się desperacko za rozwiązywanie konfliktów, bo z reguły to je tylko zaostrza. Zacznij od czegoś innego. Najpierw zadbaj o siebie.

1. Zmień błędne przekonanie – „Aby być dla siebie dobra, muszę najpierw na to zasłużyć.”

Kobieta, która jest w trudnej sytuacji kryzysu w związku często nie myśli o sobie dobrze, ani nie daje sobie prawa do tego, by coś dla siebie zrobić. Nie czuje się kochana, czy akceptowana. Myślę, że czegoś jej brakuje i nie jest wystarczająco dobra. “Gdybym była lepszą osobą, to wtedy na pewno nasz związek byłyby szczęśliwy”. Rzadko mówi o tym głośno, ale gdzieś w głębi serca tak właśnie to wygląda.
Jeśli tak myślisz o sobie, to rzeczywiście jest ci trudno wprowadzić zmiany. Oprócz tego jesteś dla siebie nieprzyjemna, samokrytyczna, nie przyjmujesz ani komplementów, nawet jeśli takie byłyby. Nie dopuszczasz z zewnątrz dobrych informacji o sobie. Nakładasz na rzeczywistość pewien filtr, który przeszkadza ci odbierać rzeczywistość w pozytywny sposób. Jest to taka negatywna interpretacja. Oceniasz sobie z perspektywy osiągnięć, które muszą być naprawdę znaczące, aby wpłynęły na zmianę samooceny. Wtedy kiedy coś się uda, przez chwilę masz lepsze samopoczucie i lepsze emocje. Natomiast wtedy kiedy nic specjalnego się nie dzieje to myślisz sobie – “No tak to już u mnie jest. Dlaczego miałabym żyć w szczęśliwym związku, czy oczekiwać coś szczególnego od życia, kiedy ta sytuacja odpowiada temu jaka naprawdę jestem?”
Nie wiem skąd się to bierze u ciebie taki sposób myślenia? Czy to ma związek z kryzysem – to on spowodował taki spadek samooceny, czy taki sposób widzenia siebie to relikt przeszłości i wreszcie trzeba się z tym rozprawić raz na zawsze? Zmiana myślenia o sobie będzie bardzo dobrym początkiem zmian w waszym związku. Mamy wpływ i na nasze myśli i emocje. Po prostu zadbaj o siebie.

2. Pojawiające się emocje niosą ważne informacje – wykorzystaj je i zadbaj o siebie.

Emocje pojawiają się pod wpływem twojej interpretacji zdarzeń. Są reakcją na to, co się dzieje. Mówią o twoich niezaspokojonych potrzebach. Możesz dzięki nim podjąć działania, które są najbardziej adekwatne do sytuacji, w której się znajdujesz. Smutek i żal mówią o tym, że absolutnie potrzebujesz zmiany, a wściekłość i złość mobilizują cię do działania, do zaopiekowania się sobą. Być może czujesz się samotna i opuszczona. Być może jesteś zmęczona i przytłoczona obowiązkami. Bardzo wiele spraw ogarniasz sama. Czasem tylko otrzymujesz od partnera/męża “pomoc”, na którą niestety musisz długo czekać.
Więcej na ten temat napisałam w ebooku, który możesz pobrać na blogu. Link znajduje się TUTAJ
W nim omawiam, co się kryje pod Twoją złością i jednocześnie jakie działania możesz podjąć, aby sobie z tym poradzić. Zadbaj o siebie. Już w tym momencie możesz podjąć skuteczne działania.

3. Naucz się korzystać z relaksu i odpoczynku.

Aby znaleźć wolny czas warto się zastanowić, z jakich zajęć, czy obowiązków można zrezygnować lub oddelegować je na kogoś innego. Być może niektóre czynności nie są konieczne? Być może można zrobić więcej w krótszym czasie? Kogo możesz poprosić o pomoc? Na przykład prasowanie można ograniczyć wyłącznie do koszul, spodni i niektórych spódnic. Wystarczy tylko staranniej wieszać pranie…
Czy wiesz co najszybciej cię regeneruje i odpręża? Masz listę takich czynności? Czy masz je zaplanowane w kalendarzu? Łapanie dystansu i równowagi jest szczególnie ważne jeśli jesteś w sytuacji konfliktowej, bo to najbardziej zabiera energię i pozytywne emocje. Zadbaj o siebie!
Jeśli w twojej głowie kręcą się rozzłoszczone myśli lub takie sugerujące czarną przyszłość, to pomyśl, kiedy przestajesz skupiać na nich uwagę. Co może ci pomóc? Jeśli nie wykrzeszesz w sobie nadziei na dobry scenariusz, trudno będzie się zrelaksować.

4. Powiedz sobie – “Jestem wartościowa!”, a może w twojej wersji będzie to brzmiało “Jestem zaje*ta?”

Jesteś nie tylko wystarczająco dobra, ale naprawdę jesteś wartościowa! Zdaj sobie wreszcie z tego sprawę! Wypisz swoje cechy i umiejętności, które posiadasz. Za co inni cię podziwiają? Za co cię cenią? Jakie masz szczególne predyspozycje, które mogą być pomocne dla innych? Jeśli będziesz miała świadomość swoich zasobów, twój poziom pozytywnych emocji pójdzie znacznie w górę. Będziesz miała dystans do tego, co trudne, zwiększy się przestrzeń na odpoczynek i relaks.
Poczuj wdzięczność za to kim jesteś! Już za moment będziesz gotowa na wprowadzanie zmian w związku, aby funkcjonował lepiej.

5. Pomyśl jakich zmian oczekujesz w waszej relacji.

Na jakiej zmianie najbardziej ci zależy? Bez czego nie wyobrażasz sobie udanego związku? Jakie elementy są dla Ciebie naprawdę ważne? Bez szczerości i wspólnej rozmowy być może trudno będzie ci funkcjonować? Dla wielu z nas pewne elementy będą wspólne, ale mogą być priorytety specyficzne wyłącznie dla Ciebie np. wspólne wyjazdy w góry do Iranu lub spływ kajakowy raz do roku. A może zgoda na kilkudniowe indywidualne wyjazdy to coś bez czego nie wyobrażasz sobie wspólnego funkcjonowania przez resztę roku? Może chodzi o coś zupełnie innego?

Twoje emocje, stan ducha, poczucie komfortu mają newralgiczny wpływ na to, co dzieje się między Wami. Czyli… inwestując w siebie, wykonujesz dobrą robotę dla Was obojga! Chcesz wiedzieć jakie działania warto podjąć, by efekty były najbardziej spektakularne?

Zapraszam Cię na szkolenie webinarowe, które odbędzie się 13.12.2018 o godz. 21.00

Masz mało czasu i zależy Ci, aby dowiedzieć się najbardziej wartościowych rzeczy, by móc skutecznie działać?
Zarezerwuj siebie czas w czwartkowy wieczór i głowę otwartą na nowe pomysły.

Weź ze sobą kartkę i długopis.
Zaplanujesz konkretne działania, które zwiększą poziom Twoje radości, wewnętrznego komfortu i równowagi.
Otrzymasz pdf z wartościami i priorytetami, który pomoże Ci przejść przez zmianę.

➡️🎁 Dowiesz się jak gromadzić pozytywne emocje w krótkim czasie.
➡️🎁 Poznasz priorytety i wartości, których realizacja skutkuje pozytywnymi emocjami.
➡️🎁 Wybierzesz te, które dla Ciebie przyniosą najbardziej pożądaną zmianę.
➡️🎁 Zaplanujesz działania, które dadzą Ci wewnętrzny komfort, przyjemność i równowagę.

❤️❤️❤️Zapisz się na webinar – TUTAJ

Spotkajmy się!
WEBINAR – Chcesz mieć szczęśliwy związek?
Zadbaj najpierw o siebie!
https://zadbajosiebie.subscribemenow.com/

Mobile version: Enabled

LOGO_LW_CZARNEPrzypuszczam, że masz dość ciągłego starania się o poprawę relacji?
Być może oczekujesz już tylko tego, by mąż/partner zaangażował się
po prostu w pomoc w obowiązkach domowych, odprowadzaniu dzieci, odrabianiu lekcji i … ? Masz dość ciągłych próśb, powtarzania tego, co trzeba zrobić. Ciągłe odwracanie się głowy Twojego męża w stronę ekranu komputera wyprowadza Cię z równowagi i masz ochotę powiedzieć BASTA. Jesteś zmęczona, zła i czujesz, że przekroczyłaś już granicę swojej wytrzymałości….

Dobrze trafiłaś! Pokażę Ci jak z tego wyjść, żeby poczuć znów radość, pokój serca i cieszyć się życiem. Pomogę Ci dbać relację i pomóc Ci rozwiązywać pojawiające się problemy.
i otrzymaj bezpłatny pakiet korzyści:

Rabat 40 zł na 1h konsultacji online
oraz
Kalendarz miłości – uniwersalne narzędzie
do budowania nawyków. Czytasz, działasz i cieszysz się efektami!
Jest ekscytująco, ciepło i znów widzisz podziw w oczach współmałżonka.

Powered by WordPress Popup