Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Masz pytania? Zadzwoń: +48 503 305 561
Koszyk - 0.00 
couponslay

Zmień swoje schematy myślowe i popraw jakość życia!

Nie jest obojętne,  jakie zdania powtarzasz sobie w ciągu dnia. Jedne odbierają Ci energię, powodują zły nastrój, podtrzymują użalanie się nad sobą i złość. Inne dodają siły, odwagi, wewnętrznego impetu i gotowości radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Negatywne myśli pojawiają się w naszych głowach na skutek zasłyszanych opinii o nas samych, trudnych zdarzeń i ich interpretacji oraz bezkrytycznego przyjęcia ich jako nasze własne.

myśli-uczucia

Jeśli chcesz zmienić to, w jaki sposób reagujesz, zmień myśli, które pojawiają się w Twojej głowie. Jeśli chcesz się inaczej czuć, mieć lepszy nastrój, świadomie powtarzaj sobie to, co wywołuje pozytywne uczucia.

To od Ciebie zależy, jakie myśli wybierasz.

Brzmi to w pierwszej chwili jak coś niemożliwego? Zastanawiasz się, jak to zrobić?

·         przyglądaj się myślom, które pojawiają się w Twojej głowie,

·         wypisz je,

·         myśli negatywne zastąp takimi, które nie będą zniekształcały rzeczywistości, będą się opierały na faktach, ale będą interpretowały w pozytywny sposób,

·         dbaj o to, by świadomie powtarzać myśli pozytywne.

Jeśli ciągle powtarzasz takie zdania – „Nie uda mi się, nie mam ochoty, boję się” to nie skarż się, że źle Ci idzie, pogrążasz się w depresji i jesteś pełna obaw. Do Ciebie należy wybór.

Jestem dumna z tego, kim jestem

Wydaje Ci się, że ta metoda jest tak prosta, aż wydaje się nierealna?

Zadanie na najbliższy czas:

Spróbuj tego, co Ci zaproponuję, konsekwentnie przez minimum tydzień. Jeśli zobaczysz efekty, sama będziesz chciała kontynuować to, co robisz.

1.       Obserwuj swoje myśli przez cały dzień. Jeśli w tygodniu jesteś zabiegana, to zrób to w weekend. Wypisz te, które są najbardziej przykre.

2.       Sformułuj myśl, która będzie dotyczyła tego samego obszaru, ale będzie pozytywna. np. „Co prawda popełniam błędy, ale jestem człowiekiem, który się z dnia na dzień wiele się uczy.” lub „Jestem najlepszą matką dla moich dzieci. Kocham je najlepiej jak potrafię”.

3.       Możesz wybrać kilka myśli spośród tych poniżej, które stanowią antidotum na Twoje własne ograniczające Cię przekonania. Zapisz je razem z poprzednią myślą.

4.       Kartkę umieść w takim miejscu, gdzie będziesz mogła odczytać treść kilka razy dziennie. Pamiętaj, że teraz to właśnie są Twoje nowe, budujące myśli.

5.       Wieczorem podsumuj, co się udało, a co możesz zrobić lepiej następnego dnia. Oceń swój nastrój w skali 1-6 i zapisz to w kalendarzu.

Jestem dumna z tego, kim jestem (2)

 

Lista myśli, które poprawiają jakość życia:

 

1.       Potrafię osiągać cele, które sobie wyznaczyłam.

2.       Jestem wartościową osobą.

3.       To niepowodzenie jest tylko chwilowe.

4.       Rozwijam się i idę do przodu.

5.       Dzisiejszego dnia spotka mnie dużo dobrych rzeczy.

6.       Mój silne strony to…

7.       Jestem wyjątkowa.

8.       Z tej sytuacji mogę się wiele nauczyć.

9.       Dam radę.

10.   Potrafię skoncentrować się tylko na tym, na co mam realny wpływ.

11.   Jestem wdzięczna, za to co mi się przytrafia.

12.   Jestem w stanie znaleźć rozwiązanie.

13.   Mam wpływ na swoje życie.

14.   Trudności mijają i potem znów wszystko idzie dobrze.

15.   Jestem silną kobietą.

16.   Nie poddaję się, tylko pracuję nad zmianą taktyki.

17.   Nie jestem sama.

18.   Każdy dzień jest dla mnie okazją, by nauczyć się czegoś nowego.

19.   Potrafię wiele rzeczy zrobić.

20.   Jestem dumna z tego, kim jestem.

21.   Potrafię sprawić, że inni wokół mnie czują się wartościowi.

22.   Przeszłam już długą drogę i nie dam się zniechęcić byle jaką przeciwnością.

23.   Jest we mnie dużo dobra.

24.   Ubogacam innych ludzi swoją osobą.

25.   Mam w sobie siłę i potrafię radzić sobie w trudnych sytuacjach.

Jestem dumna z tego, kim jestem (1)

26.  Nie próbuję zmienić przeszłości, tworzę teraźniejszość.

27.   Przede mną wiele wspaniałych chwil.

28.   Moje szczęście zależy ode mnie.

29.   Wierzę w swoje możliwości i zasoby.

30.   Zasługuję na to, co dobre.

31.   Nawet jeśli popełniłam błąd, życie daje mi kolejną szansę.

32.   Każdego dnia staję się coraz lepszym człowiekiem.

33.   Spośród wielu szans, które mam każdego dnia, wybieram to, co jest dla mnie najlepsze.

34.   Traktuję innych z życzliwością.

35.   Mam wokół siebie wiele wspaniałych ludzi.

36.   Cokolwiek się wydarzy, mam w sobie dość siły by to unieść.

37.   Mam wiele powodów, aby być szczęśliwa.

38.   Wszystko, co mi się przytrafia ma swój sens.

39.   Nie obawiam się zmian, potrafię się do nich dostosować.

40.   Ci, którzy mnie otaczają to w większości ludzie mi życzliwi.

41.   Dzięki innym dowiaduję się wiele o sobie.

42.   Nawet jeśli wkładam w coś wysiłek i nie od razu widać efekty, to za jakiś czas na się pojawią.

43.   Większość złych rzeczy, których się obawiam nigdy się nie wydarzy.

44.   Beze mnie świat byłby o wiele bardziej ubogi.

45.   Potrafię wspierać nie tylko innych, ale też samą siebie.

46.   Pozwalam sobie odpocząć.

47.   Potrafię zaspokajać swoje potrzeby.

48.   Moje uczucia i emocje niosą ze sobą wiele ważnych informacji. Każdego dnia jeszcze lepiej umiem je odczytać.

49.   Potrafię spokojnie znosić również trudne chwile.

50.   Najcenniejsze jest dla mnie budowanie trwałych relacji.

51.   Nie zrezygnuję z siebie, jest we mnie ogromny potencjał.

 

Artykuły rozwojowe o podobnej tematyce – GWAŁTOWNE EMOCJEPOCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI A JAKOŚĆ MAŁŻEŃSTWAKLUCZOWY SPOSÓB NA ROZŁADOWANIE STRESU W ZWIĄZKU

Twoje życie jest w Twoich rękach. Kiedy zaczynasz?

Mobile version: Enabled

laboratorium-wiezi-logo_v1Zapisz się na newsletter

Przypuszczam, że masz dość ciągłego starania się o poprawę relacji?
Być może oczekujesz już tylko tego, by mąż/partner zaangażował się
po prostu w pomoc w obowiązkach domowych, odprowadzaniu dzieci, odrabianiu lekcji i … ? Masz dość ciągłych próśb, powtarzania tego, co trzeba zrobić. Ciągłe odwracanie się głowy Twojego męża w stronę ekranu komputera wyprowadza Cię z równowagi i masz ochotę powiedzieć BASTA. Jesteś zmęczona, zła i czujesz, że przekroczyłaś już granicę swojej wytrzymałości….

Dobrze trafiłaś! Pokażę Ci jak z tego wyjść, żeby poczuć znów radość, pokój serca i cieszyć się życiem. Pomogę Ci dbać relację i pomóc Ci rozwiązywać pojawiające się problemy.
i otrzymaj bezpłatny pakiet korzyści:

Rabat 40 zł na 1h konsultacji online
oraz
Kalendarz miłości – uniwersalne narzędzie
do budowania nawyków. Czytasz, działasz i cieszysz się efektami!
Jest ekscytująco, ciepło i znów widzisz podziw w oczach współmałżonka.

Powered by WordPress Popup


Warning: simplexml_load_string(): Entity: line 1: parser error : Start tag expected, '<' not found in /domains/laboratoriumwiezi.pl/public_html/wp-content/plugins/soslider-social-slider/handlers/facebook/init.php on line 173

Warning: simplexml_load_string(): Not Found <br /><a href="http://www.facebook.com/">Back to Facebook.</a> in /domains/laboratoriumwiezi.pl/public_html/wp-content/plugins/soslider-social-slider/handlers/facebook/init.php on line 173

Warning: simplexml_load_string(): ^ in /domains/laboratoriumwiezi.pl/public_html/wp-content/plugins/soslider-social-slider/handlers/facebook/init.php on line 173

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /domains/laboratoriumwiezi.pl/public_html/wp-content/plugins/soslider-social-slider/handlers/facebook/init.php on line 174